מידע לשירותך

שאלות ותשובות בנושא טיסות

 
 
מה ההבדל בין טיסות סדירות לטיסות שכר?
 
טיסות סדירות מופעלות על ידי חברות תעופה במשך כל השנה לפי לוחות זמנים קבועים, ובדרך כלל מדובר בטיסות לשדות תעופה ראשיים גדולים . טיסות אלו ימריאו גם אם יישארו עליהן מקומות פנויים. בטיסות מסוג זה מומלץ לבצע צ'ק-אין (רישום) לטיסה באתר חברת התעופה כ-24 שעות לפני הטיסה. בחלק מהטיסות הסדירות, מוגש אוכל, ישנה מערכת בידור, שירות צ'ק-אין מוקדם באתר האינטרנט של חברת התעופה וקיימת אפשרות לבקשות מיוחדות (כגון: בחירת מקום ישיבה מראש, כיסא גלגלים, ארוחות וכד'). מגוון השירותים של חברות התעופה משתנה בין חברות התעופה השונות.
 
טיסות שכר מופעלות על בסיס הסכמים בין חברות תעופה לספקי שירותי תיירות, מדובר על טיסות עונתיות ליעדים פופולריים. לרוב טיסות מסוג זה הן לתקופה של עד שבוע ימים, ליעדים קרובים יחסית, ללא התחייבות לזמני טיסה מדויקים. חלק גדול מטיסות השכר נמכרות כחלק ממוצרי חבילות כגון: חבילות נופש, חבילות סקי, טיול מאורגן וכו'. טיסת שכר יכולה להתבטל אם לא יימכרו מספיק מקומות על הטיסה, והנוסעים שרכשו הטיסה יועברו לטיסה אחרת. בטיסות שכר אין התחייבות לזמני טיסות מדויקים. ברוב טיסות השכר לא מוגש אוכל, אין מערכת בידור ולא קיימת אפשרות לבקשות מיוחדות (כגון: בחירת מקום ישיבה מראש).
 
 
מהו משקל הכבודה המותר בטיסה שלי?
משקל הכבודה המותר משתנה בין חברות התעופה השונות, ולעיתים גם בין כרטיסי הטיסה השונים של אותה חברת תעופה. כאשר כרטיס הטיסה מאפשר לטוס עם מזוודה אחת, משקלה יהיה בדרך כלל עד 20 ק"ג, ישנם כרטיסים שלא כוללים כבודה (למשל, בטיסות מסוג לואו קוסט, אך לא בכולן) אלא אם הנוסע בחר להוסיף בתשלום.
 
 
מתי אני אמור לקבל את כרטיסי הטיסה שלי?
מסמכי הנסיעה (כרטיסי טיסה/שוברי מלון וכד') יישלחו לכתובת הדואר האלקטרוני שהוזנה במהלך ההזמנה, וזאת עד 24 שעות לפני מועד הטיסה.
 
 
כיצד ניתן לבחור מקום ישיבה בטיסה שלי?
בטיסות סדירות היכולת לבחור את מקום הישיבה מראש בטיסה תלויה במדיניות חברת התעופה בה הוזמן כרטיס הטיסה. רוב חברות התעופה לא מאפשרות בחירת מקום ישיבה מראש כלל, או גובות על כך תשלום נוסף. אם ברצון הנוסע להזמין בחירת מקום ישיבה בתשלום, ניתן לעשות זאת ישירות באתר האינטרנט של חברת התעופה.
בטיסות שכר ובטיסות במסגרת מוצרי חבילות לא ניתן לבחור מקום ישיבה מראש (גם לא עבור תשלום נוסף).
 
 
מהו כרטיס טיסה אלקטרוני וכיצד הוא עובד?
כרטיס טיסה אלקטרוני הוא רישום דיגיטלי שנשמר במערכת ההזמנות של חברת התעופה עמה אתם טסים. הכרטיס כולל את שם הנוסע ואת פרטי הטיסות, ומשמש לזיהוי הנוסע על ידי חברת התעופה. במידה והנכם מבצעים צ'ק-אין (רישום) באתר האינטרנט של חברת התעופה, תתבקשו להקליד את מספר כרטיס הטיסה (E-Ticket Number) או את קוד הזמנתכם בחברת התעופה (Booking Reference או PNR Number).
 
האם אני יכול לשנות את כרטיס הטיסה שלי, והאם עליי לשלם על כך?
בטיסות סדירות, תנאי שינוי כרטיס הטיסה שונים בכל כרטיס וכרטיס ובכל חברת תעופה. 
 
ברוב כרטיסי הטיסות הסדירות ניתן לשנות תאריכים בעבור תשלום נוסף גם לפני היציאה מהארץ וגם לאחר מכן. מחיר השינוי הינו בהתאם לחוקי כרטיס הטיסה ולזמינות של דרגות המחיר השונות בטיסה הרצויה ובזמינות מקומות בטיסות. כמו כן, קיימים כרטיסי טיסה של טיסות סדירות שאינם ניתנים לשינוי כלל, או שניתנים לשינוי לפני יציאה מהארץ בלבד ולא ניתנים לשינוי כלל לאחר מכן. כרטיסי טיסה של כיוון אחד ברובם אינם ניתנים לשינוי. כל שינוי של כרטיס טיסה סדירה כרוך בתשלום של דמי שינוי מצד חברת התעופה, הפרשי מחיר ודמי טיפול מצד איזיגו, בהתאם לנהלי ההזמנה. כרטיסי הטיסה בטיסות שכר לא ניתנים לשינוי.
לא ניתן לבצע את סוגי השינויים הבאים בשום כרטיס טיסה של טיסה סדירה:
  • החלפת חברת התעופה.
  • החלפת שם נוסע לנוסע אחר.
  • תיקון איות של שם הנוסע (אפשרי תמורת תשלום בחלק מחברות התעופה). 
  • נקודת היציאה של הטיסה הראשונה בכרטיס.
לא ניתן לשנות כרטיס טיסה בהורדת מחיר: גם אם בתאריך הרצוי קיימים כרטיסי טיסה זולים יותר לכאורה מהכרטיס טיסה המקורי שלכם, לפי חוקי תעשיית התעופה כרטיס טיסה חדש לאחר שינוי חייב להיות שווה ערך או יקר יותר מהכרטיס טיסה המקורי.
לא ניתן לשנות טיסה לאחר שעת ההמראה שלה. במידה וברצונך לבצע שינוי תאריך טיסה, חובה לעשות זאת לפחות 24 שעות לפני שעת ההמראה של הטיסה.
 
 
הפסדתי את הטיסה שלי! מה אפשר לעשות?
מדיניות ה-No Show (אי הופעתו של הנוסע לטיסה) היא בהתאם למדיניות של חברת התעופה אליה שייך הכרטיס. בחלק קטן מהמקרים יהיה ניתן לשנות את הכרטיס לטיסה אחרת או לבטל אותו, אך עלויות שינוי או ביטול יהיו גבוהים מהרגיל. כמו כן, הרוב מקרים מסוג זה לא תהיה אפשרות לשנות את הכרטיס או לקבל החזר כלשהו בביטול הכרטיס. אם הגעתם לשדה התעופה אך הפסדתם את הטיסה, עליכם לגשת בהקדם לדלפק של חברת התעופה ולבקש את עזרת נציגי החברה. אם אינכם יכולים להגיע לשדה התעופה, עליכם לפנות בהקדם האפשרי למשרדי חברת התעופה.
 
 
האם אפשר לשנות/לתקן את שמי בכרטיס הטיסה שלי?
אפשרות לשינו או תיקון שם בכרטיס הטיסה תלויה בסוג הכרטיס שנרכש.
במרבית הכרטיסים של טיסות שכר ובמוצרי חבילות ניתן לשנות או לתקן שם הנוסע תמורת תשלום נוסף.
בכרטיסים של טיסות סדירות לא ניתן לשנות או לתקן שם נוסע לאחר הנפקת כרטיס. (חלק קטן מהחברות מאפשרות לשנות שם תמורת תשלום). 
 
 
יש לי כרטיס שכולל מספר טיסות. האם ניתן להשתמש רק בחלק מהטיסות?
חברות התעופה מחייבות את הנוסעים לנצל את כל הטיסות שבכרטיסי הטיסה שלהם לפי הסדר המקורי בלבד. במידה והנוסע לא יעלה על אחת הטיסות בכרטיס הטיסה, כל יתר טיסות ההמשך יבוטלו ללא החזר. אם אין ברצון הנוסע לעלות על אחת הטיסות שבכרטיס טיסה, עליו לפנות אלינו או לחברת התעופה לשינוי כרטיס הטיסה בתשלום. לא יהיה החזר על הטיסות שלא ינוצלו.
 
 
רכשתי כרטיס טיסה אך לא אוכל לטוס. כיצד ניתן לבטל את הכרטיס?
כל כרטיס טיסה מגיע עם תנאי ביטול שונים. חוקי הביטול נקבעים על ידי חברת התעופה אליה שייך הכרטיס.
בהתאם לחוק הגנת הצרכן, הינך זכאי לבטל את הזמנתך תוך 14 ימים רגילים (כולל שבתות וחגים) מיום ביצוע העסקה, כאשר יש לשים לב שלא ניתן לבטל בהתאם לחוק באם בקשת הביטול חלה בטווח של פחות מ-7 ימי עבודה (לא כולל שבתות וחגים ויום הטיסה) מיום הטיסה. בהתאם לחוק דמי הביטול הנם 100 ₪ לכל נוסע או 5% מערך הכרטיס/ים, הנמוך שביניהם.
אם ההזמנה אינה עומדת בחוק הגנת הצרכן, יחולו עליה דמי ביטול כמפורט בזמן ביצוע ההזמנה ו/או בהתאם למדיניות הביטול של חברות תעופה / ספקי תיירות שונים. רוב כרטיסי הטיסה ניתנים לביטול תמורת דמי ביטול, אך קיימים כרטיסי טיסה שלא מאפשרים החזר כספי במקרה של ביטול.
 
 
כמה זמן לפני הטיסה עלי להגיע לשדה התעופה?
בטיסות בינלאומיות, על הנוסע יש להגיע לשדה התעופה כ-3 שעות לפני הטיסה.
בטיסות פניות ארציות, על הנוסע יש להגיע לשדה התעופה כשעה לפני מועד ההמראה מצויד בתעודת זהות.
 
 
האם זמני טיסות עלולים להשתנות?
זמני טיסות שכר עלולים להשתנות להתאם לשיקולים והחלטות חברת התעופה.
 
 
האם יש צורך לאשר את הטיסה בחוזר, וכיצד?
סעיף זה מתייחס לטיסות שכר בלבד (אין צורך לאשר טיסת סדיר בחזור )
באחריות הנוסע לאשר את הטיסה בחזור. על גבי כרטיס הטיסה קיים מספר טלפון המאפשר את אישור הטיסה מול חברת התעופה. לעיתים ישנו מענה קולי המוסר את שעות ההמראה ולעיתים ישנו מענה אנושי שמוסר את הזמנים ומאשר את הטיסה חזור.
 
 
מה קורה במידה וטיסה מתבטלת כתוצאה מכוח עליון?
במידה והלקוח רכש טיסות בלבד והטיסות מתבטלות העקבות כוח עליון, הרוב המקרים חברות התעופה מזכות את הלקוחות בכל הסכום בעבור ביטול הטיסות. במקרים מסוימים יתכן וחברות התעופה ידחו את הטיסה למועד אחר ואז לא יתבצע זיכוי על הטיסות. ובמידה והלקוח רכש חבילה הכוללת גם מלון ונמנע מהלקוח להגיע למלון עקב ביטול הטיסות, קיימת אשפרות שהמלון יגבה דמי ביטול בעבור אי הגעת הלקוח למלון גם אם מדובר בכוח עליון שמנע מהלקוח להגיע למלון בעקבות ביטול הטיסות.
 
 
במידה של שינוי בטיסת שכר איזה פיצוי אקבל?
במידה וכתוצאה משינויים בזמני הטיסות ייגרמו לנוסע הפסד/תוספת לינה במלון המוזמן, לא תישא החברה בהפסד/תוספת תשלום ששולם על ידי הנוסע. כמו כן, במידה וכתוצאה מאיחורים בטיסות ייגרם לנוסע הפסד ארוחות במלון המוזמן, לא תישא החברה בעלות הפסד הארוחות.
 
 
האם קיימים מושבים מיוחדים לתינוקות במטוס?
תינוקות עד גיל שנתיים אינם זכאים למושב בטיסה, אלא יושבים על הוריהם או מלוויהם בטיסה. קיימת אפשרות בטיסות סדירות להזמין עריסה על בסיס מקום פנוי בלבד. חברת איזיגו איננה מתחייבת כי תינוקות ישבו בעריסה בטיסות.
 
 
מהם השירותים כלולים בטיסת לואו קוסט (Low Cost)?
טיסת לואו קוסט הינה טיסה הכוללת מושב בלבד ברוב חברות הלואו קוסט (כדוגמה UP חברת הלואו קוסט מבית אל על), ותיק 1 הניתן להעלות לטיסה. הכרטיס אינו כולל מזוודה, הושבה מראש, אוכל וכד'. בחלק מחברות הלואו קוסט ניתן לקבל שירותים אלו תמורת תשלום נוסף בעמדת הצ'ק-אין (רישום) לטיסה או דרך אתר האינטרנט של חברת התעופה. מומלץ להזמין מראש את שירותים הנלווים כגון: כבודה, צ'ק אין וכד' כי עלות שירות אלה במעמד הצ'ק אין גבוהה בהרבה ויכולה להגיע לעלות כפולה.  במרבית המקרה טיסות לואו קוסט ממריאות מטרמינל 1, נתב"ג
 
 
האם ניתן לעשות רישום (צ'ק-אין) מוקדם לטיסה באינטרנט?
בטיסות סדירות בלבד ניתן ומומלץ לבצע רישום (צ'ק-אין) מוקדם לטיסה באתר האינטרנט של חברת התעופה החל מ- 24 שעות ממועד ההמראה.
בטיסות Low cost חובה לבצע רישום צ'ק אין טרם מועד היציאה ולפחות 5 שעות לפני הטיסה. צ'ק אין בשדה התעופה עלול להיות כרוך בתשלום נוסף. 
 
 
רכשתי כרטיס עם טיסת המשך .האם ניתן להשתמש רק בחלק מהטיסות?
חברות התעופה מחייבות את הנוסעים לנצל את כל הטיסות שבכרטיסי הטיסה שלהם לפי הסדר המקורי בלבד. במידה ולא תעלה על אחת בטיסות בכרטיס הטיסה שלך, כל טיסות ההמשך יבוטלו ללא החזר.
אם אין ברצונך לעלות על אחת הטיסות שבכרטיסך, עליך לפנות אלינו או לחברת התעופה לשינוי כרטיס בתשלום. לא יהיה החזר על הטיסות שלא ינוצלו.
 
 
מה השינוי שחל בנוגע גביית מס ליוצאים מבריטניה?
בשל שינוי במדיניות מידי הנמל הבריטים לטיסות היוצאות מבריטניה, נוסעים בגילאי 12 עד 15 (כולל) הטסים במחלקת תיירים זכאים לפטור חלקי במיסי הנמל (78 פאונד).
משמע שנוסעים אלה ישלמו מס נמל על היציאה מת"א.
 
 
אם בהזמנה ישנו נוסע/ת צעיר/ה העומד בתנאי שהוגדר בעדכון מדיניות המס הבריטי, כיצד עליי לבצע הזמנה באיזיגו?
במקרה זה נבקש שתבוצע הזמנה טלפונית (במקרה זה לא ייגבו דמי טיפול).

שאלות ותשובות בנושא תהליך ההזמנה

 
 
ביצעתי הזמנה באתר וקיבלתי הודעה כי סטטוס ההזמנה שלי הוא "דרוש אישור". למה הכוונה?
חלק ממוצרי התיירות שנמכרים על ידי איזיגו אינם באישור מיידי אלא כפופים לאישור מצד ספק המוצר. לרוב, המתנה לאישור אורכת עד 3 ימי עסקים, אך במקרים מסוימים יכולה להתעכב ליותר מכך. במידה ולא תואשר ההזמנה, ניתן לבטלה ללא דמי ביטול או לקבל הצעה חלופית מסוכני איזיגו.
 
 
כיצד אני מקבל את מסמכי הנסיעה שלי?
כרטיסי הטיסה, שוברי אכסון, רכב וביטוח יישלחו לדואר האלקטרוני שמסרתם בעת ביצוע ההזמנה, עד יום לפני הטיסה המתוכננת, יש להדפיסם לפני הגעת הנוסע לנמל התעופה.
 
 
האם יתכן כי בעת התקשרות לסוכן יהיה שינוי במחיר העסקה שמופיע באתר?
כן, תחום התיירות הינו דינמי והמחירים יכולים להשתנות בכל רגע (בגלל הקצבת מקומות למחלקות מחיר שונות). לכן, כאשר הלקוח מתקשר מול הסוכן הוא מאמת שוב את המחיר מול המערכת של הספק. בזמן זה ייתכן שהמחיר השתנה. כמו כן, בעת התקשרות לסוכן קיימים דמי טיפול לעומת הזמנה דרך האתר.
 
 
הזמנתי טיסה ומלון. האם אני מקבל העברות משדה התעופה למלון?
שירות העברות קיים לעיתים במסגרת מוצרי חבילות, כאשר גם טיסות וגם מלון נרכשו על ידי איזיגו מאותו ספק. כמו כן, לא כל חבילה כוללת העברות. באתר מצוין איזו חבילה כוללת העברות ואיזו לא.
 
 
האם הזמנות דרך האתר זולות יותר מהזמנות דרך הטלפון?
כן, הזמנות דרך האתר זולות יותר מאשר באמצעות המוקד הטלפוני. בהזמנות טלפוניות אנו גובים דמי טיפול.
 
 
האם בטוח להזמין דרך האתר?
כן, הרכישה באתר נעשית בצורה מאובטחת https המצפינה נתונים שנשלחים בין המחשב של הלקוח לבין אתר האינטרנט של איזיגו. שיטת אבטחה זו היא מהנפוצות בכל האתרים המובילים בעולם, ומתבצעות בה באופן שוטף מיליוני רכישות באינטרנט.
 
 
איך מוסיפים עוד אדם לדיל שהזמנתי?
על מנת להוסיף אדם להזמנה קיימת (של חבילת נופש בלבד), יש לפנות לשירות הלקוחות של איזיגו. שירות הלקוחות יבדוק את זמינות המקום והמחיר להוספת נוסע נוסף. לאחר שפרטים אלו יועברו ללקוח ויהיו מקובלים עליו, יהיה על הלקוח לאשר את תוספת המחיר ולהעביר את שם הנוסע המתווסף. הוספת אדם נוסף איננה באישור מיידי, אלא המקום יאושר על ידי הספקים וחברות התעופה איתם איזיגו עובדת על פי זמינות המקומות.
 
 
מתי נעשה חיוב בהזמנה?
החיוב מתבצע בעת אישור ההזמנה על ידי הלקוח. רק מרגע החיוב מתבצעת ההזמנה בפועל.
 
 
ניסיתי לשלם בכרטיס אשראי והתשלום לא עבר. מה עושים?
ייתכן כי התשלום לא עבר מסיבה טכנית. נסו לבצע את התהליך שוב. אם עדיין לא הצלחתם לבצע תשלום, ייתכן כי התקלה היא בכרטיס האשראי (למשל, חריגה במסגרת האשראי). תוכלו לפנות לחברת האשראי שלכם במספר הטלפון המצוין בגב הכרטיס ולבדוק את העניין. 
 
 
האם אפשר לקבל זיכוי על הזמנה שלא יכולתי לטוס?
שינם מקרים בהם אפשר לקבל זיכוי בעבור חלק מהסכום ששולם בעבור טיסות. הדבר תלוי במספר גורמים: האם מדובר בטיסה סדירה או בטיסת שכר ואם חברת התעופה או הספק שדרכו הוזמנה הטיסה מזכה את איזיגו בעבור אי התייצבות לטיסה. מצד שני, בהרבה מקרים חברת התעופה או הספק אינם מזכים בעבור טיסה שלא נוצלה ולכן לא יהיה החזר כספי ללקוח עקב אי התייצבות, תהיה הסיבה אשר תהיה. במידה ואי התייצבות לטיסה נגרמה עקב מקרה רפואי ובמידה וללקוח יש ביטוח נסיעות, לעיתים פוליסת הביטוח יכולה לכסות ביטול נסיעה וקבלת החזר כספי. בכל הנוגע לביטול הזמנה לפני הנסיעה, איזיגו עובדת על פי חוק הגנת הצרכן ומזכה לקוחות שביטלו הזמנות על פיו.
 

שאלות ותשובות בנושא בתי מלון

 
 
האם יש התייחסות לבקשות כמו: חדרים צמודים, קומה נמוכה/גבוהה, חדר פונה לים/בריכה?
בקשות מסוג זה מצוינות בהזמנת הלקוח והן בגדר בקשה ובאחריות המלון.
 
 
הזמנתי חדר זוגי במלון. האם ניתן להבטיח קבלת מיטה זוגית/מיטות נפרדות?
בהזמנת מלון ניתן לבקש מיטה זוגית או מיטות נפרדות על ידי בחירת סוג חדר (בחירת חדר מסוג Double מהווה בקשה למיטה זוגית, ובחירת חדר מסוג Twin מהווה בקשה למיטות נפרדות). יחד אם זאת, לא ניתן להבטיח סוג מיטה. בקשות לסוג מיטה ספציפי הם בגדר בקשה בלבד על בסיס מלאי חדרים פנויים במלון נכון לרגע הגעת הלקוחות.
 
 
למה בשובר מלון שלי כתוב כי עליי לשלם מס מקומי בהגעתי למלון?
בחלק מהערים באירופה קיים מס מקומי שנגבה על ידי המלונות בהתאם לחוקי העירייה. מכיוון שחוקי העיר מטילים את אחריות גביית המס על המלון, אין ביכולתנו לכלול אותו מראש במחיר ההזמנה.
 
 
הזמנתי חדר במלון בחו"ל. האם ניתן לשנות או לבטל אותו?
חוקי ביטול הזמנת מלון משתנים בהתאם למדיניות ספקי המלונות השונים. ברוב המקרים חלים על הזמנת מלון דמי ביטול מלאים (כלומר, לא ניתן לקבל החזר) מרגע ביצוע ההזמנה. בחלק מהמקרים ניתן לבטל את הזמנת המלון עד לתאריך מסוים בדמי ביטול מופחתים.
בהזמנה באתר האינטרנט שלנו, גובה דמי הביטול ותאריך אחרון לביטול מופיעים באתר בזמן בביצוע ההזמנה, ובמייל סיכום הזמנה שנשלח למזמין לאחר ביצוע הזמנה.
לא ניתן לשנות תאריך או יעד בשום הזמנת מלון (גם לא בעבור תשלום נוסף), אלא רק לבטל את ההזמנה ולבצע הזמנה חדשה.
לרוב, ניתן לשנות את שם הנוסע בהזמנת המלון. בחלק מהמקרים שינוי מסוג זה כרוך בתשלום נוסף. יחד אם זאת, קיימות הזמנות מלון שלא מאפשרות שינוי שם הנוסע.
 
 
מה שעות הכניסה למלון (צ'ק-אין) ויציאה מהמלון (צ'ק-אאוט) בהזמנה שלי?
ברוב המלונות בעולם, שעת הכניסה למלון (צ'ק-אין) היא 14:00, ושעה היציאה מהמלון (צ'ק-אאוט) היא 12:00. בחלק מהמלונות הכניסה היא ב-15:00 והיציאה היא ב-11:00.
 
 
האם ניתן להזמין כניסה מוקדמת למלון/עזיבה מאוחרת מהמלון?
ניתן להזמין כניסה מוקדמת למלון או עזיבה מאוחרת מהמלון, אך הדבר בגדר בקשה בלבד ולא ניתן להבטיח שיתאפשר. 
חלק מהמלונות מציעים הזמנה של כניסה מוקדמת או עזיבה מאוחרת תורת תוספת תשלום (גובה תשלום עד לעלות של לילה נוסף במלון).
 
 
האם אישור המלון הוא מיידי, מרגע ביצוע ההזמנה?
המלון לא מאושר כל עוד לא התקבל עליו אישור סופי מהספק.
 
 
במידה ולא התקבל אישור המלון, מה אני עושה?
במידה ולא התקבל אישור על המלון יוצעו ללקוח אלטרנטיבות נוספות, ברמה שונה או דומה למלון הזמנה המקורית ותיתכן תוספת תשלום. אם הלקוח לא מעוניין לאשר את האלטרנטיבה ניתן לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול, למעט הזמנות שהתבצעו 24 שעות לפני מימוש ההזמנה.
 
 
האם יש אפשרות לעזיבה מאוחרת בשבת/מוצ"ש?
שעת עזיבת חדרים בשבת על פי רוב היא 12:00 או 14:00, משתנה ממלון למלון. בקשות לעזיבה מאוחרת ניתן לאשר רק מול הקבלה במלון. מלונות מאשרים עזיבה מאוחרת על ידי תשלום נוסף במידת האפשר.
 
 
האם יש לכם את הזכות להחליף לי מלון באמצע לאחר שביצעתי את ההזמנה?
המטרה של איזיגו היא לנסות ולאשר כל הזמנה שבוצעה על יד הלקוח בדיוק כפי שביקש להזמין, אך חשוב ציין כי שוק התיירות הינו שוק דינמי ומשתנה מרגע לרגע, ולא ניתן לדעת בכל רגע נתון, בכל תאריך מבוקש ולכל יעד אם יש או אין אישור למלון המבוקש בזמן אמת. במידה והמלון המבוקש לא מאושר, איזיגו תציע מלון חלופי ללקוח. בדרך כלל המלון החלופי יהיה באותה רמה אך לא בהכרח באותו המחיר. מלונות באותה הרמה לעיתים מבקשים מחירים שונים לאישור חדר. אין זה אומר בהכרח כי המלון החלופי יהיה יקר יותר מהמלון המקורי, לעיתים מלון חלופי יכול להיות זול יותר או באותו המחיר של ההזמנה המקורית. בכל מקרה, שינוי המלון נובע מאי קבלת אישור על אותו מלון שהלקוח מבקש להזמין והניסיון לשרת ולעזור לו לממש את החופשה המבוקשת, איזיגו מציעה חלופות ללקוח. כמובן שהלקוח אינו מחויב להסכים לחלופות אלו ויכול לסגת מהעסקה ולקבל את כל כספו בחזרה במידה ולא ירצה את החלופה המוצעת.
 
 
האם אני צריך להגיע למלון עם כרטיס האשראי שאיתו הזמנתי או תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי?
במידה והזמנת מבצע הקשור בשיתוף עם חברת כרטיסי אשראי, יש להציג את כרטיס האשראי של אותה חברת כרטיסי אשראי במלון.
במידה ולא הזמנת מצבע או חבילה הקשורים לכרטיס האשראי אין צורך להביא את כרטיס האשראי הספציפי איתו ביצעת את ההזמנה, אך יש צורך להצטייד בכרטיס אשראי, כיוון שלעיתים בתי מלון לוקחים כרטיס אשראי לביטחון ללא חיוב.
בכל מקרה יש להביא ולהציג תעודת זהות של הלקוח הרשום במלון.
 
 
בהזמנת חדר לשלישיה או לרביעייה בבית מלון בחו"ל – האם החדר גדול יותר?
במקרה של הזמנת חדר לשלושה ו/ארבעה, בתי מלון רבים נוהגים להכניס מיטה שלישית ו/או רביעית לחדר זוגי, לעיתים המיטה הנוספת הינה ספה נפתחת ו/או מיטה מתקפלת.
 
 
האם אני צריך להגיע עם שובר של המלון?
על מנת לקבל את השירות המוזמן בארץ, מספיקה תעודת הזהות של בעל ההזמנה. 
על מנת לקבל את השירות המוזמן בחו"ל, יש צורך בשובר שאנו שולחים יחד עם כרטיסי הטיסה במייל.
 

שאלות ותשובות בנושאים שונים

 
 
טוס וסע – האם הרכב כולל את כל הביטוחים?
בטוס וסע ישנם מספר ספקי רכב עימם אנחנו עובדים. יש לבדוק בנושא ביטוחי הרכב כל מקרה לגופו. לא קיימת תשובה חד משמעית המאשרת בצורה גורפת את כל הביטוחים הקיימים.
 
 
יש לי תעודת מעבר, האם אני צריך ויזה (אשרת כניסה)?
נוסעים המחזיקים בתעודת מעבר ישראלית חייבים להצטייד באשרת כניסה לכל מדינה אליה הם מתכוונים לנסוע. אין אפשרות לקנות כרטיס מבלי לדאוג לאשרת הכניסה לפני הקנייה. נוסעים המחזיקים בדרכון נוסף (אזרחות נוספת מלבד הישראלית) יכולים לעיתים להיכנס למדינה אליה הם מתכוונים לנסוע באמצעות האזרחות והדרכון הנוסף. במקרים מסוג זה יש לבדוק עם שירות הלקוחות באיזה דרכון מדובר והאם הוא לא צריך באשרת כניסה. בכל מקרה, נוסע המחזיק בתעודת מעבר ישראלית יהיה חייב לצאת מהארץ בעזרתה ולדאוג לאשרת כניסה למדינה אליה הוא מתכוון לנסוע.
 
 
מה צריך להיות תוקף הדרכון שלי?
באחריות הנוסע להצטייד בדרכון תקף לשישה חודשים לפחות מיום היציאה מהארץ.
 
 
מה הן ההנחיות לגבי שימוש בדרכון לא ישראלי?
על פי הוראות משרד הפנים, נוסעים המחזיקים בדרכונים ישראלים או בתעודת מעבר ישראלית, חייבים לצאת בעזרתם מהארץ, גם אם ברשותם דרכון שאינו ישראלי.
 
 
האם אני חייב את פרטי הדרכון לביצוע הזמנה?
אין צורך בפרטי הדרכון בעת ביצוע ההזמנה, למעט איות שם הנוסע כפי שמופיע בדרכון.