מידע לשירותך

תנאים כלליים
להלן עיקרי הדגשים לפני ביצוע ההזמנה: 
 
1. מחובתו של כל לקוח להתעדכן טרם ביצוע ההזמנה ולאחריה באתר משרד הבריאות ולברר את הנחיות מדינת ישראל ומדינת היעד לנכנסים וליוצאים.
2. מובהר ללקוח כי שינוי בהנחיות משרד הבריאות הישראלי ו/או מדינת היעד לאחר ביצוע ההזמנה, אינו מהווה עילה לביטול בהחזר מלא, והכל בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן וסד הזמנים הנקוב בו (להרחבה ופירוט ראה מידע נוסף תחת לשונית "דמי ביטול ושינוי").
3. מחובתו ובאחריותו של כל לקוח להתעדכן טרם ביצוע ההזמנה באתר של המטה לביטחון לאומי [gov.il] בדבר אזהרות מסע, ולברר את ההמלצות של המטה לביטחון לאומי לגבי מדינת היעד.
4. לקוח אשר ביטל עסקה (במסגרת חוק הגנת הצרכן) ו/או לקוח שטיסתו בוטלה על ידי המוביל האווירי זכאי להחזר כספי מאת המוביל האווירי. 
איזי גו תפעל לסייע ללקוחותיה לקבל את ההחזרים מאת המוביל האווירי, אולם האחריות להשבת הכספים ו/או מועד הזיכוי ו/או שער המטבע לפיו יתבצע הזיכוי, נופלת לפתחו של המוביל האווירי וכפופה לשיקול דעתו הבלעדי.


תנאי שירותי התיירות:
 
כללי:
1. חברת איזי גו הינה סוכנות נסיעות, המשווקת לציבור הרחב מוצרי ושירותי תיירות ומוצרים משלימים בארץ ובחו"ל. 
2. איזי גו מזמינה עבור קהל לקוחותיה שירותים, לרבות טיסות, מלונות, העברות, השכרות רכב וכו', המסופקים ע"י ספקי שירותי התיירות (להלן: "הספק/ים") וזאת בכפוף לזמינותם ובהתאם למידע הנמסר מהספק. לפיכך משמשת איזי גו כמתווכת בין הנוסע לבין הספק.
3. יובהר, כי האחריות הבלעדית לביצוע השירותים בפועל היא על הספק בלבד ואיזי גו אינה אחראית לתקלות ו/או ביצוע לקוי של השירותים הקשורים בספקי השירות ו/או עקב גורמים שאינם תלויים בה כגון שביתות, מזג אוויר, ימי חג וכו'. כאמור, איזי גו משמשת כמתווכת בין הנוסע לבין הספק ותפנה לספק בכל טענה ו/או דרישה של הלקוח אולם יובהר כי האחריות וקבלת ההחלטות רובצות לפתחו של הספק.
4. בקשות מיוחדות בכל הנוגע למלון ו/או למוביל האווירי ו/או להשכרת רכב מועברות ע"י חברתנו לספק הרלוונטי הן בגדר בקשה בלבד ואיזי גו אינה מתחייבת כי בקשה זו תתקבל על ידי הספק. 
5. בכל מקרה של תקלה ו/או אי התאמה יש לפנות מיידית, במישרין או בעזרתנו לספק המתאים מבלי לגרוע מכלליות האמור.
6. אין בהצגת המוצרים ו/או השירותים באתר משום הבעת דעה הנוגעת לאופיים או טיבם. תמונות המוצרים ו/או השירותים באתר הנם להמחשה בלבד, האתר מבוסס על ממשקים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לספק לקהל הלקוחות תכנים ומידע אשר מגיע מאת ספק שירותי התיירות והוא אחראי לו, וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים ו/או השירותים הנמכרים בפועל.
7. זוהי מחובתו של המזמין לבדוק את נכונות הפרטים המופיעים במסמכי הנסיעה מיד עם קבלתם, לרבות פרטים אישיים, מועדים וזהות נותני השירותים המוזמנים ולוודא את התאמתם לפרטי ההזמנה. 
8. על המזמין להודיע לאיזי גו במהירות האפשרית על כל אי התאמה באספקת השירותים שהוזמנו.
9. כל שינוי בפרטי ההזמנה, כגון: שינוי איות ו/או שינוי שמות, מועדים או מהות השירות, דינם כביטול ההזמנה ועריכת הזמנה חדשה לכל דבר ועניין אלא אם צוין במפורש אחרת. ככל שספק שירותי התיירות יאפשר שינוי ו/או ביטול הזמנה, יהא הדבר כרוך בתשלום מלא ו/או חלקי ובכל מקרה הדבר תלוי ברצונם של ספקי השירותים ו/או חברת התעופה. 
10. על מנת למנוע תקלות, על הלקוח לוודא כי פרטי ההזמנה תואמים את פרטי הדרכון שבכוונת הנוסע לעשות בו שימוש לצורך הנסיעה שהוזמנה.
11. כל השירותים המוזמנים הם בגדר בקשה בלבד (אלא אם נכתב מפורשות אחרת) ואולם על כל השירותים חלים דמי שינוי ו/או ביטול מרגע מילוי פרטי האשראי ושליחה/ביצוע ההזמנה באתרים השונים ו/או בכל אמצעי אחר, גם אם מדובר בהזמנה הנמצאת בתהליך אישור (request) אצל הספק ו/או נותני השירותים. 
12. במקרה בו נדרש אישור סופי עבור ההזמנה (הזמנות request), האישור ינתן ע"י אחד מנציגי איזי גו באמצעות טלפון ו/או דוא"ל ו/או אמצעי טכנולוגי אחר. 
 
דרכון: 
1. על פי הוראות הרשויות, המובילים האוויריים וחברות הספנות, באחריות הלקוח להצטייד בדרכון תקף לשישה חודשים לפחות מעת תאריך החזרה והכולל מספר מספק של דפים ריקים (לפחות שלושה דפים).
2. באחריות הלקוח לברר מהם האסמכתאות הנדרשות טרם כניסה למדינת היעד במהלך תקופת הקורונה (באמצעות אתר משרד הבריאות) ולהצטייד בהתאמה בכל המסמכים הנדרשים. 
2. על הלקוח להצטייד באשרות כניסה (ויזות) מתאימות לכל יעד טיסה (לרבות נחיתות ביניים), וכן לציין בפני איזי גו אם ברשותו דרכון שאינו ישראלי או שהנו מחזיק בתעודת מעבר. 
3. במקרה בו אין ברשות הלקוח דרכון ישראלי ו/או הלקוח מחזיק בתעודת מעבר יש לפנות לאיזי גו טרם ביצוע ההזמנה! 
4. חובה על אזרח ישראלי בין אם הוא נושא אזרחות אחת או יותר להיכנס ולצאת מגבולות המדינה באמצעות דרכון ישראלי בלבד. 
5. יודגש, כי הטיפול בדרכון, אשרות וכיוצא בזה, הנו באחריות הנוסע בלבד ומומלץ להוציא את כל אשרות הכניסה עוד בארץ. 
6. תשומת לב הלקוח מופנית לכך שתוקף אשרת הכניסה אינו בהכרח מאפשר זמן שהייה מירבי זהה לתוקף האשרה. רשויות ההגירה בכל מדינה שומרות לעצמן את הזכות לסרב לכניסתו של אדם אף אם הוא אוחז באשרת כניסה. אשרות כניסה מקנות לעיתים את הזכות לכניסה חד פעמית בלבד. 

ביצוע ההזמנה: 
1. בעת ביצוע ההזמנה, על הלקוח לוודא כי שם הנוסע  זהה לשם המופיע בדרכון עמו מתכוון לטוס. 
2. כמו כן, בעת ביצוע ההזמנה יש לוודא הזנת טלפון וכתובת דוא"ל תקפה למשלוח מסמכים רלוונטיים, אשר תשמש את הנוסע גם בעת שהותו בחו"ל. 
3. הלקוח מאשר כי הוא בעל כרטיס האשראי איתו ביצע את ההזמנה, הוא מאשר את ההזמנה, את תוקף העסקה ואת חיוב חשבונו באמצעות כרטיס האשראי ומתחייב כי העסקה לא תוכחש על ידו.
4. על הלקוח ליידע את איזי גו האם ישנם ילדים בהזמנה. ככל שקיימת הנחה היא תהיה כפופה לגיל כפי שיקבע על ידי כל ספק שירותים.
5. מרגע מילוי פרטי האשראי ושליחת ההזמנה, כל הזמנה הנעשית באמצעותנו, גם אם ממתינה לאישור יראו בה כהזמנה שבוצעה לכל דבר ועניין ותחויב בדמי שינוי ו/או ביטול, ככל שישנם, ובהתאם להוראות הדין בהתאם למפורט לעיל ובהתאם להוראות הדין. 
6. הלקוח מאשר כי התחייבות איזי גו  תקפה אך ורק לאחר ביצוע מלוא התשלום. 
 
חיסונים, תרופות: 
1. באחריות הלקוח להתעדכן מעת לעת בהנחיות משרד הבריאות לטסים והשבים לישראל במהלך תקופת הקורונה, ולבצע את כל הבדיקות ו/או החיסונים הנדרשים בהתאם להנחיות הרלוונטיות.
2. איזי גו מתריעה כי ישנן מדינות מסוימות אשר להן נדרש לבצע חיסונים לפני היציאה. על הלקוח לבדוק את הצורך בתרופות ובחיסונים במדינת היעד. למידע בנושא זה נא עיין באתר משרד הבריאות www.health.gov.il. 
 
טיסות: 
1. כל הטיסות מבוצעות על ידי חברות תעופה סדירות ו/או שכר ו/או לאו קוסט וביצוען כפוף לתנאים המפורסמים ע"י חברות התעופה ו/או מנהלי התעופה האזרחיים, לרבות אחריות לאיחורים, עיכובים, שינויים (לרבות שינוי שדה תעופה), הקדמות ואיחורים, ביטולים ואובדן או נזק לכבודה ע"פ כל דין.
2. חלק מהטיסות מופעלות בשיטת ה-code sharing (הסכם שיתוף פעולה בין חברות תעופה) ואין איזי גו אחראית לשילובים אלו. 
3. תשומת לב הלקוח לכך שאין הגדרה ברורה ו/או כללים אחידים הנכונים לטיסה סדירה, שכר או לאו קוסט, נכון הדבר לרבות בכל הקשור להזמנת מקומות ישיבה, כבודה, ארוחות מערכת בידורית ושעות טיסה. לעיתים השוני משתנה בין חברת תעופה אחת לשנייה ולעיתים אף באותה הטיסה בהתאם לסוג הכרטיס שנרכש. 
4. כיום אין להניח כי השירותים הנ"ל נכללים במסגרת הקנייה, להיפך הוא הנכון, בטיסות שכר ו/או לאו קוסט (וכיום גם בחלק מחברות התעופה הסדירות בהתאם לסוג הכרטיס), מקומות הישיבה במטוס הינם על בסיס מקום פנוי, אין ארוחות, אין מערכת בידורית, שעות הטיסה עלולות להשתנות ולעיתים יש תשלום נוסף עבור כבודה וזאת אלא אם נאמר מפורשות אחרת.
5. איזי גו פועלת להביא את כל המידע שברשותה ללקוח בטרם נסגרה ההזמנה ככל שהמידע מועבר אליה על ידי הספקים. עם זאת בכל מקרה של ספק על הלקוח לברר נושאים אילו למול המוקד האנושי בחברת התעופה ו/או באיזי גו. 
6. לגבי טיסות שכר (צ'רטר)  - מובהר כי מדובר בטיסות המאופיינות בגמישות בשעות הטיסה ו/או בשירותים ומחיר הטיסה בהתאם. מסלול הטיסה וזמני הטיסה מצויים באחריותו הבלעדית של חברות התעופה (המוביל האווירי) וייתכנו מקרים בהם יהיו שינויים בזמני הטיסות שאינם בשליטתה של איזי גו אף ללא הודעה מוקדמת על כך (בכל סוג של טיסה) ולאיזי גו אין כל אחריות לעניין זה.
7. אנו ממליצים לכל נוסע לבצע צ'ק אין לטיסה על מנת לחסוך זמן יקר בשדה התעופה. מחובתו של כל נוסע להתעדכן 24 שעות לפני מועד הטיסה באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ו/או של חברת התעופה על מנת לוודא שלא חל שינוי במועד הטיסה לעומת המצוין בכרטיס הטיסה. 
8. איזי גו לא תהא אחראית לכל ביטול ו/או שינוי בטיסה או בשעת הטיסה וכל טענה ו/או תביעה תועבר לידי הספק/המפעיל/חברת התעופה. 
9. במקרים של רישום יתר על ידי חברת התעופה (דבר המותר לחברת התעופה ואשר אינו בשליטת איזי גו) יאלץ/ו נוסע/ים לטוס בטיסה שונה. במקרה שכזה חברות התעופה עושות את מירב המאמצים על מנת לצמצם את אי הנוחות שנגרמת לנוסע.
10. יודגש כי חברות התעופה מחייבות את הנוסעים לנצל את כל הטיסות שבכרטיס הטיסה שלהם לפי הסדר המקורי בלבד. במקרה של אי הגעה ללג (מקטע) אחד בכרטיס הטיסה (טיסה, טיסה פנימית או טיסת המשך) חברת התעופה רשאית לבטל אוטומטית את יתר הטיסות בכרטיס ללא כל החזר.
11. יחד עם זאת, יובהר כי במקרה של 'טיסות משולבות' (קטעי טיסה נפרדים), הרי שאין כל קשר בין שתי הטיסות ו/או שני כרטיסי הטיסה, וחברת התעופה האחת אינה ערבה לחברת התעופה השניה ו/או ללקוח וההפך, בכל הנוגע לעיכובים בטיסה, מציאת טיסה חלופית וכו'.
12. איזי גו תסב את תשומת לב הלקוח לחוק שירותי תעופה ולפיו המוביל האווירי ו/או הספק רשאי לבטל את כרטיס הטיסה ובלבד שמסר הודעה ללקוח לא פחות מ-14 ימים טרם מועד הטיסה.
על המזמין להשאיר בידי איזי גו  פרטי התקשרות בטלפון ו/או כתובת מייל לשם מסירת הודעות ומידע הקשור בהזמנה, אשר יהיו זמינים גם משך שהותו בחו"ל.
כל מידע בקשר להזמנה (כגון שינוי שעת טיסה או כל פרט אחר הקשור בהזמנה)  אשר יועבר מאיזי גו לאחד מדרכי ההתקשרות שמסר המזמין יחשב כמידע שהתקבל אצל המזמין, ועל אחריותו של המזמין לבדוק מעת לעת (גם בזמן שהותו בחו"ל אך לא רק) באם התקבלו הודעות כלשהן בקשר להזמנתו.
13. על התובלה האווירית של הלקוח וכבודתו יחולו הדינים הרלוונטיים ובהם, בין היתר, חוק התובלה האווירית, אמנת מונטריאול, אמנת ורשה וחוק שירותי תעופה. 
14. איזי גו תעביר למוביל האווירי, ככל שניתן, כל בקשה מיוחדת של הלקוח, אולם אין היא מתחייבת כי הבקשה תמולא, אלא אם מדובר בבקשה מהותית של הלקוח מחמת צרכים מיוחדים שלו וכתנאי להזמנה, ואושרה בידי המוביל האווירי, ביחד עם אישור ההזמנה ונרשמה במפורש בכרטיס הטיסה. 
15. הארוחות המסופקות בטיסות, ככל שמסופקות, הן באחריות בלעדית של המוביל האווירי. חברת איזי גו אינה יכולה להתחייב לספק אוכל מיוחד (כשר, צמחוני וכו'), גם אם הזמין אותו הלקוח מראש. יובהר כי בקשה זו מועברת לחברת התעופה ואספקת המזון המבוקש הנה באחריותה ובהתאם לאפשרויותיה. 
16. על פי דרישת המוביל האווירי ומנהל התעופה האזרחי, על נוסעים חלה חובת התייצבות בידוק בשדה התעופה בטרמינל הרלוונטי הן בארץ והן בחו"ל של לפחות 3 שעות קודם מועד ההמראה. בטיסות פנים יש להתייצב עם תעודה מזהה לפחות שעה וחצי ממועד ההמראה. 
 
נוסעים מתחת לגיל 18: 
בהתאם לאמנות הבינלאומיות, חל איסור על יציאת קטינים לחו"ל שלא בלווית הוריהם או אפוטרופסיהם החוקיים, אלא אם צוידו הקטינים באישור נוטריוני מטעמם, המתיר זאת. 
על הלקוח לוודא את האישורים הנדרשים בכל מדינה ומדינה ולפעול בהתאם להנחיות. 
נוסעים אשר בכל זאת מבצעים הזמנה על אף איסור מפורש זה, יישאו בכל ההוצאות הכרוכות בכך לרבות עלויות ביטול ההזמנה ככל שאילה קיימים.
 
נוסעים מתחת לגיל 18 לדרום אפריקה: 
ההנחיות תקפות לנוסעים מתחת לגיל 18 המבקשים להיכנס/לצאת מדרום אפריקה כאשר הם מלווים על ידי שני ההורים/הורה אחד/מלווה בוגר אחר או טסים ללא ליווי.
בכל אחד מן המקרים יהיה על הנוסע להציג את כל המסמכים הבאים בשפה האנגלית:
• דרכון בתוקף (בדרכון חייב להיות דף אחד ריק לטובת חותמת שלטונות ההגירה)
• תעודת לידה מקורית של הנוסע הקטין.
• הצגת מסמך התחייבות או מסמך המצביע על סיבת היעדרות מסמך כזה (כגון: תעודת פטירה/מסמך משפטי אחר) לפי הפירוט הבא:
ילד הטס ללא ליווי 2 ההורים – ידרש להציג מסמך התחייבות חתום ע"י 2 ההורים.
ילד הטס בליווי הורה אחד – יתבקש להציג מסמך התחייבות חתום ע"י ההורה אשר אינו מלווה
ילד הטס ללא ליווי ידרש להציג גם מסמך עם פרטי האדם אשר יפגוש אותו בשדה התעופה בדרום אפריקה.
 
נוסעים צעירים הטסים מבריטניה:
בשל שינוי במדיניות מיסי הנמל הבריטים, החל מה- 1.3.2016 בטיסות הממריאות מבריטניה, נוסעים בגילאים 12 עד 15 (כולל) הטסים במחלקת תיירים זכאים לפטור חלקי ממיסי הנמל (78 פאונד). כדי לבצע הזמנה/כרטוס עבור נוסעים אלו יש לפנות למוקד השירות הטלפוני (לא יגבו דמי טיפול בגין פניה זו)
 
הריון: 
1. על פי דרישת המוביל האווירי, נשים בהריון הנמצאות בשבוע 27-22 חייבות להתייצב לטיסה כשבידן אישור רפואי בשפה האנגלית המעיד על תקינות ההיריון ועל אי מניעה מבחינתן להשתתף בטיסה. 
2. הגעה לטיסה ללא אישור רפואי כאמור עלולה להוביל לסירוב של צוות האוויר להתיר לנוסעת ההרה להשתתף הטיסה. 
3. נשים בהיריון מעבר לשבוע 27 אינן מורשות לטוס בכל מקרה. בהתאם לאמנות בינלאומיות, שיקול הדעת לגבי השתתפות אישה הרה בטיסה מסור בלעדית לקברניט הטיסה, והוא רשאי לסרב להעלות לטיסה אישה הרה אף אם הציגה בפניו אישור כאמור.
4. בכל מקרה, על הלקוחה לעדכן בנושא את סוכן הנסיעות ולהתייעץ עמו טרם ביצוע ההזמנה. 
 
תינוק: 
1. מחיר כרטיס הטיסה לתינוק מתחת לגיל שנתיים (במועד הטיסה, אלא אם נקבע אחרת ע"י חברת התעופה) הנו ללא זכאות למושב ואינו מקנה זכות לעריסה, מטען ו/או מקום ישיבה מסוים במטוס ו/או בשורות הראשונות במטוס ו/או שירות כלשהו הניתן ע"י חברת התעופה.
 
השכרת רכב: 
1. בכפוף לתנאי חברות ההשכרה השונות, יש לשים לב לתשלומים שאינם כלולים במחיר ההשכרה ויש לשלם בחו"ל, לרבות ביטוח.
2. כמו כן, מחיר ההשכרה אינו כולל (לרוב): ביטוח החזר השתתפות עצמית וביטוח ביטול השתתפות עצמית, נהג נוסף, אגרות כבישים, גגון, כסאות ילדים, מערכות ניווט ועוד.
3. באחריות הנוסע לעדכן בשעת ביצוע ההזמנה באם גיל הנהג הנו מתחת ל-25 ו/או נהג חדש. לתשומת לב הלקוח, ישנן חברות השכרת רכב בהן לא ניתן לבצע הזמנה לרכב שכור כאשר גיל הנהג הנו מתחת ל-25. כמו כן חברות השכרה מסוימות מתירות לנהגים בגילאים 25-21 לבצע הזמנה לדגמים מסוימים בלבד, בתוספת תשלום. 
4. על הנוסע להצטייד בכרטיס אשראי בין לאומי על שמו וכן רישיון נהיגה בין לאומי וישראלי כאשר אלו הנם תקפים ופרטיהם זהים. 
5. חברת ההשכרה אינה מתחייבת לספק רכב מסוג מסוים אלא מקבוצת רכבים מסוימת בהתאם למצבת הרכבים הפנויים בעת האספקה בפועל. לכל חברה צי הרכבים שלה. 
6. איזי גו תעביר לחברת ההשכרה כל בקשה מיוחדת של המזמין, אולם היא אינה מתחייבת כי חברת ההשכרה תמלא אחר הבקשה. 
 
העברות: 
1. העברת הנוסעים משדה התעופה למלון ובחזרה בחבילות בהן קיים שירות העברות, מתבצעת במרוכז באמצעות אוטובוס מאסף הנוסע במסלול בין בתי המלון השונים, ועל כן, ייתכן כי הנסיעה תתארך עקב איסוף/הורדת נוסעים בבתי מלון שונים. 
2. אוטובוס האיסוף משדה התעופה ומהמלון לא ימתין לנוסעים מאחרים, וכמו כן, לא תינתן הושבה לתינוקות. 
3. ההעברות הינן באחריות הספק ויש לפנות לנציג הספק המקומי בכל מקרה של בעיה עם הספקת השירות שהוזמן ואושר.
 
בתי מלון: 
1. איזי גו משמשת כמתווכת בין הנוסע לבין ספק השירות והוא זה שאחראי על שירותי המלון המוצעים. 
2. המלונות מדורגים בהתאם להגדרת משרד התיירות המקומי ו/או ספקים מקומיים (כך לדוגמה כמו שקורה באנגליה) ואינם זהים ברמתם ו/או ניתנים להשוואה למלונות באותו דרגה בכל מקום אחר בעולם. 
3. שעת הכניסה לחדרים ופינויים הנה ע"פ מדיניות כל מלון ומלון ולרוב קבלת החדרים הנה החל משעה 15:00 ושעת פינוי החדרים הנה לרוב עד ל 11:00 בבוקר וזאת ללא קשר למועד ו/או שעת הטיסה. יובהר כי בבתי מלון בארץ שעת הכניסה בימי שבת הינה במוצ"ש.
4. השיבוץ בחדרים, תחזוקה, תקינות, ו/או הפעלת מערכות המלון לרבות מיזוג אוויר, מעליות וכיו"ב כמו כן גם זמינות ו/איכות ו/או טיב השירותים והמזון הניתנים במלון וכן קיומם של מטרדים במלון ובסביבתו כל אלה אינם בשליטת איזי גו ולפיכך אינם באחריותה, כי אם באחריות המלון. בבתי מלון ממוזגים תתכן הפסקת המיזוג בשעות מסוימות ע"פ נהלי המלון ו/או תקנות האנרגיה האזוריות. בבתי מלון מסוימים אין זהות מושלמת בין החדרים לרבות מבחינת רמתם, ו/או גודלם ו/או תכולתם ושיבוץ הנוסע בחדרים נעשה ע"י הנהלת המלון, באחריותו ובהתאם לחדרים הפנויים ברשותו. 
5. הזמנת כל המלונות המוצעים הנה בגדר "בקשה" בלבד, אלא אם צוין אחרת במפורש בפרטי ההזמנה, והזמנתם אינה מחייבת את איזי גו בכל דרך שהיא עד לאישורה בידי הספקים השונים או בית המלון, לפי העניין. 
6. בהזמנת מחירי מבצע, יש לבצע תשלום על פי הנהלים ובכרטיס האשראי הנדרש לתשלום וכפי שמצוין בלשונית המבצע.
7. במלונות מסוימים ינתנו חדרים לאורחים מתחת לגיל 21 רק בליווי מבוגר. 
8. במקרים מסוימים של תפוסת יתר במלון ו/או אי התאמה מיוחדת שמורה הזכות לאיזי גו/ ספק התיירות/ הספק המקומי/ בית המלון למצוא לנוסע מלון חלופי שלא ייפול בדרגתו ומיקומו של המלון המקורי. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, זהות המלון החלופי לרבות מספר לילות השהייה בו נתונים לשיקול דעתם הבלעדי של איזי גו/ ספק התיירות/ הספק המקומי. 
9. בקשות מיוחדות לגבי חדרים, מיקומם, צמידותם, דלת מחברת, תכולתם יועברו ע"י איזי גו לספק המקומי בחו"ל במידה ונמסרו לה ע"י הנוסע בשעת ביצוע ההזמנה, וביצוען בפועל הנו באחריות המלון ובהתאם לאפשרויותיו (כל בקשה מסוג זה הינה בגדר בקשה בלבד ולא ניתן להבטיחה). 
10. חדר זוגי הנו חדר בעל 2 מיטות שאינן בהכרח צמודות או מיטות זוגיות. חדר לשלושה ויותר עשוי להיות חדר זוגי ובו מיטות מתקפלות נוספות / ספה נפתחת וכדומה. בקשה לצירוף עריסת תינוק לחדר הנה בגדר בקשה בלבד וביצועה הנו באחריות המלון ובהתאם לאפשרויותיו, מלונות רבים גובים תשלום נוסף בגין עריסת תינוקות תשלום המשולם ישירות בבית המלון. חדר ליחיד עשוי להיות חדר קטן יותר מהרגיל. 
11. הגעה מאוחרת למלון ו/או עזיבה מוקדמת של המלון עשויה להביא להפסדי ארוחות או לקבל ארוחות מסוג שונה והכל בהתאם לנוהגי המלון ובאחריותו. בכל מקרה יש להודיע במקרה של הגעה מאוחרת כיוון שבתי המלון אינם מתחייבים לשמור חדרים לאחר השעה 18:00 במידה שלא קיבלו על כך הודעה מוקדמת. 
12. במרבית מבתי המלון נדרש תשלום נוסף ישירות למלון עבור שירותים נוספים ומיוחדים ועבור השימוש במתקנים כמו הזמנת סרטים, כספת, מיני בר, סאונה, חדר כושר, מגרשי טניס, ספורט ימי שמשיות ועוד. על כן לא יתקבלו תלונות במקרים של דרישות תשלום ע"י המלון. יתכן כי מתקני המלון יופעלו בתקופות מסוימות בשנה באופן חלקי. 
13. אם חלילה מי מהנוסעים נתקל בבעיה במלון עליו לפנות בזמן אמת לצוות במלון ו/או לספק המקומי שפרטיו מצויים על שובר המלון.
 ** מחירי שירותי תיירות פנים המוצעים באתר איזי גו הינם לאזרחי ישראל בלבד. המחיר לתיירים שונה. 
14. מס תיירות בבתי מלון באירופה: שימו לב, בחלק מערי אירופה מוטל מס מקומי על תיירים הלנים בבתי מלון בעיר, גובה המס נגזרת מרמת המלון ומשולם לפי מספר הלילות, לא ניתן לגבות את המס בישראל אלא בתשלום ישיר בבית המלון. 
 
בסיס האירוח: 
1. דירוג המלון ובסיס האירוח מצוין בשובר שבידכם. 
2. לרוב בסיס האירוח מוגדר בהתאם להגדרות אלו: לינה בלבד, לינה + ארוחת בוקר, חצי פנסיון [הכוונה היא (לרוב) לארוחת בוקר וארוחה עיקרית], פנסיון מלא (הכוונה ל-3 ארוחות ביום) או הכל כלול (הכוונה לאירוח מלא +). 
3. במקרים מסוימים יינתנו הטבות נוספות הנתונות לשיקול דעתו של בית המלון בלבד אלא אם נאמר מפורשות אחרת. 
4. אין ארוחות כשרות בבתי המלון בחו"ל אלא אם נאמר מפורשות אחרת.
 
סיורי בחירה: 
סיורי בחירה נמכרים ומבוצעים ע"י ספקים וסוכנים מקומיים ואינם קשורים כלל ועיקר לחברת איזי גו.
 
כרטיסי כניסה לאירועים/משחקים וכיו"ב:
1. מרגע ההזמנה חלים על המזמין דמי ביטול מלאים שכן מדובר בשירות מדובר בשירות הניתן במלואו בחו"ל. 
2. ידוע ללקוח כי איזי גו איננה יכולה להבטיח את מקום הישיבה אלא אם צוין מפורשות בהזמנה. 
3. ידוע ללקוח כי מחירי הכרטיסים הינם גבוהים מהמחירים הנקובים על גבי הכרטיסים.
4. מרגע מסירת הכרטיס לידי הלקוח, או מי מטעמו הכרטיס יהיה באחריותו הבלעדית. 
5. לא יהיה ניתן להנפיק כרטיס חדש במקרה של אובדן ואו נזק לכרטיס ולא יינתן החזר כספי. 
6. סירובו של הלקוח לקבל את הכרטיסים שקיבל כמוה כביטול הזמנה לכל דבר ועניין.
 
טיולים מאורגנים: 
1. מסלולי הטיולים והביקורים באתרים השונים מתוכננים על ידי הספק על סמך ניסיונו, אולם בכל מקרה ימי המסלול, סדר וחלק מן האתרים יכולים להשתנות עקב מזג אוויר, שיקול דעת המדריך ו/או שיקול דעת החברה ומועד הטיסה. 
2. לפיכך, מומלץ שלא לערוך תכניות שאינן קשורות בטיול בהסתמך על ביקור ביעד מסוים הכלול בטיול במועד מסוים.
3. קיימת אפשרות שטיול מסוים ישתלב במסלולו של טיול אחר של הספק ו/או של גורם תיירות אחר. 
4. סיורי בחירה נמכרים ומבוצעים ע"י ספקים וסוכנים מקומיים ואינם קשורים כלל ועיקר לחברת איזי גו.
5. בטיולים מאורגנים על הנוסע למסור לידי איזי גו ו/או הספק, טרם הרשמתו, מידע אודות כל מגבלה בריאותית או אחרת אשר עשויה להקשות על השתתפות הנוסע בטיול, ואשר יש בה משום פגיעה ו/או הפרעה למהלך התקין של הטיול.
6. הנוסע אינו חייב להשתתף בכל פעילות הכלולה בטיול, אך לא יהא זכאי להחזר או פיצוי כלשהו בגין כך.
7. יציאת כל קבוצה מותנית במספר מינימום של משתתפים (בהתאם לדרישת הספק) ומוגבלת למספר מקסימלי של משתתפים כפי שמפורסם בתכנית הטיול.
8. הספק רשאי לבטל את הטיול מכל סיבה שהיא, עד 15 ימים טרם מועד היציאה, גם אם הטיול אושר. 
9. הספק אינו מתחייב להרכב וגילאי המשתתפים וזה אינו מוגבל. 
10. הטיול המאורגן פתוח לקהל הרחב והספק אינו מגביל אותו מפאת אפליית גיל, דת, גזע, מין וכו'.
11. הספק אינו מתחייב כי הלינה בטיול המאורגן תהיה במרכזי הערים, והדבר כפוף לשיקול דעתו בלבד. תתכנן לינה מחוץ לעיר או בעיר סמוכה לזו המצוינת במסלול הטיול. 
12. הספק יעביר לנוסעים את רשימת בתי המלון ימים ספורים לפני יציאת הטיול. 
13. הספק מתחייב לדירוג המלון בלבד ולא לזהותו והוא שומר לעצמו את הזכות להחליף או לשנות את בית המלון בהתאם לצרכיו ושיקול דעתו.
14. בכל הטיולים ניתן פירוט הארוחות אשר כלול במחיר הטיול. 
15. הסיורים בטיול המאורגן יתבצעו באמצעות אוטובוס שיעמוד לרשות הקבוצה ו/או תחבורה ציבורית והכל לפי העניין. אין בכך כדי להתחייב כי האוטובוס יהיה צמוד לקבוצה בכל שעות היום. שעות העבודה של הנהג מוגבלות על פי חוק ואין זה מחובתו להסיע את הקבוצה בערבים החופשיים. הספק אינו מתחייב לספק לקבוצה אוטובוס ממוזג.
16. במניין ימי הטיול נכללים יום היציאה ויום החזרה בהתאם ללוח הזמנים של הטיסות.
 
הפלגות נופש: 
1. השירותים המוצעים על ידי חברות הספנות ו/או הבאים מטעמם ניתנים לשינוי בהתאם לשיקול הדעת המקצועי הבלעדי של חברות הספנות. שינויים, כאמור, אופן הביצוע, ביצוע חלקי או אי ביצוע פרטי תכנית אינם באחריות איזי גו.
2. על פי נהלי חברות הספנות על הנוסע להתייצב בדלפק הקבלה של ההפלגה לפחות שלוש שעות טרם שעת ההפלגה המופיעה בשובר ההזמנה, וזאת מטעמי ביטחון ועל מנת להשלים את סידורי היציאה. 
3. על הנוסע לוודא דרכון בתוקף ל-6 חודשים מיום היציאה וכן לדאוג לאשרות, ככל שנדרש והכל כמפורט בתנאים אלה.
4. ניתן להעביר בקשות לאיזי גו עד 90 יום טרם מועד ההפלגה (למשל בקשות לאוכל כשר) ואלו יועברו לחברת השיט אולם איזי גו אינה מתחייבת כלפי הנוסע למילויה, אלא אם קיבל הנוסע אישור בכתב.
5. המחירים המפורסמים נקבעים ע"י חברות הספנות ובאחריותן.
6. החדר אשר יסופק ללקוח יהיה בהתאם לדירוג החדר אותו ביקש הלקוח ואין איזי גו או מי מטעמה מתחייב למיקום החדר, סוג החדר, נוף, חלון, גודל החדר וכן כל שאינו בשליטתה של איזי גו.
7. סיורי בחירה ביבשה המוצעים לנוסעים אינם חלק מעלות החבילה ומסופקים על ידי חברת הספנות ו/או מי מטעמה באופן בלעדי ויש לשלם עבורם תשלום נוסף.
8. חלק מהשירותים באוניה מוצעים בתשלום נוסף. על המזמין לוודא אם השירות כלול בתשלום קודם לצריכתו.
9. נשים בהריון עד לשבוע 22 נדרשות להציג אישור רפואי כי הן רשאיות להשתתף בהפלגה. נשים בהריון מעל שבוע 22 אינן רשאיות להשתתף בהפלגה.
10. על הנוסע לקחת בחשבון עיכובים ו/או ביטולים ו/או בעיות אחרות העלולות לצוץ בהפלגה עקב מצב בטחוני, מזג אוויר, נזקי טבע, מלחמות, מצב בטחוני מיוחד, ויובהר כי אין הדבר באחריות איזי גו. 
11. יובהר כי על כל ההזמנות חלים דמי שינוי או ביטול מרגע ביצוע ההזמנה כמפורט בתנאי ההזמנה. יודגש, כי מרכיב השייט איננו מוגן במסגרת חוק הגנת הצרכן בהיותו מוצר המתחיל ומסתיים בחו"ל. שאר רכיבי החבילה כפופים לתנאי הביטול ו/או השינוי של הספק וכן לתנאי חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
 
קבלת מסמכי נסיעה:
1. על הנוסע לבדוק את חומר הנסיעה, מיד עם קבלתו מסוכן הנסיעות המטפל, ולוודא כי כל המסמכים הרלוונטיים בידיו (ביטוח, כרטיסי טיסה, שוברים לבית המלון ולהעברות, שוברים להשכרת הרכב), ובכלל זה כי הפרטים הרשומים בהם תואמים את ההזמנה.
2. מסמכי הנסיעה ישלחו רק לנוסע אשר ביצע את ההזמנה ולכתובת הדוא"ל האלקטרוני אשר רשומה בהזמנה. מסמכי הנסיעה לא ישלחו לכל נוסע בנפרד. אין איזי גו אחראית למקרה בו מבצע ההזמנה לא הביא לידי ידיעת שאר הנוסעים את פרטי ההזמנה ו/או כל מידע אחר הנוגע להזמנה.
 
דמי ביטול שינוי: 
1. על כל ההזמנות חלים דמי שינוי או ביטול מרגע ביצוע ההזמנה כמפורט בתנאי ההזמנה ו/או בסיכום השיחה מול נציג איזי גו. 
2. במקרה של סיכום הזמנה מול נציג איזי גו באמצעות הטלפון, על הלקוח לעיין בהעתק סיכום ההזמנה אשר נשלח אליו בדוא"ל.
3. תנאי ודמי הביטול ו/או השינוי נתונים לשינוי בהתאם לתנאי הספק, סוג המוצר, עיתוי ההזמנה ומועד היציאה וכן בהתאם לתנאים המפורטים בכרטיסי הטיסה ו/או חברת התעופה אליה שייך הכרטיס. 
4. ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן: כל צרכן הרוכש שרותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי מאת איזיגו רשאי לבטל את הזמנתו על פי הוראות הדין באופן הבא: בעסקה רגילה תוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה ולפחות 14 יום (לא כולל ימי מנוחה) טרם מועד אספקת השרות; בעסקת מכר מרחוק עומדים לזכות הצרכן תנאי ביטול מקלים באופן שהוא רשאי לבטל את ההזמנה תוך 14 יום ממועד עריכת ההזמנה ולא פחות מ- 7 ימים (לא כולל ימי מנוחה) ממועד אספקת השרות. מובהר כי ביצוע הזמנה באתר האינטרנט של איזיגו ללא תקשורת עם נציג איזיגו אינה מהווה עסקת מכר מרחוק. 
בעסקאות מכר מרחוק קיים חריג לחוק המפורט בסעיף 14 ג(1) לפיו לאזרחים ותיקים או עולים חדשים או אנשים עם מוגבלות תעמוד הזכות לבטל את ההזמנה תוך 4 חודשים ממועד העסקה או מקבלת מסמך הגילוי (מסמך עם פרטי העסקה) לפי המאוחר ביניהם ולא פחות מ- 7 ימים (ימי מנוחה לא נספרים) ממועד אספקת השרות.
5. ימים שאינם ימי מנוחה הנם ימי חול א'-ה' וכן ערבי חג וימי ו' (עד שעה 12:00).
6. תנאי ביטול מקלים: בכל מקרה של ביטול לפי התנאים כאמור יחויב הצרכן בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מעלות ההזמנה או 100 ₪ לאדם, לפי הנמוך מבניהם וזאת בהתאם להלכת בית המשפט העליון ב-7187/12 צמח נ' אל על.
7. במקרים של ביטול עסקה מחמת פגם בנכס ו/או אי התאמה ו/או אי אספקת השירות במועד יחול ס' 14ה(א) לחוק הגנת הצרכן ולא ייגבו דמי ביטול במקרים אלה.
8. במידה ויום שליחת הודעות הביטול הינו יום שבתון או חג, בארץ או בחו"ל, ייחשב יום הביטול היום העוקב. 
9. ביטול עסקה שלא בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן: בכל מקרה של שינוי או ביטול טיסה סדירה/טיסת שכר/לאו קוסט/חבילה/ (טיסה+ מלון ו/או רכב ו/או כל שירות אחר) לאחר הכרטוס ו/או ביצוע ההזמנה, שלא במסגרת הוראות חוק הגנת הצרכן (כמפורט בסעיפים 4-5 לעיל) יחולו דמי טיפול בגובה 70$ לאדם של חברת איזי גו וזאת בנוסף לדמי הביטול ו/או השינוי של הספקים. 
10. בכל מקרה ומקרה – תנאי הביטול כפופים לחוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן ובמקרה של סתירה גוברים הוראות הדין על כל האמור בתנאים אלו.
11. בכל מקרה של ביטול שירותים הניתנים במלואם בחו"ל, לרבות, אך לא רק, מלונות, השכרת רכב, טיסות פנים וכו' יחולו דמי ביטול מלאים בכל עת, זאת מאחר שחוק הגנת הצרכן אינו חל על שירותים הניתנים במלואם בחו"ל.
12. תנאי הביטול והשינוי חלים על ההזמנה בכללותה ולא ניתן לבטל חלקים מן ההזמנה ו/או מוצרים נפרדים.
13. איזי גו תהא רשאית לבטל עסקה מיוזמתה במקרה בו נפלה טעות קולמוס בהצעה (הן על ידה והן על ידי הספק), בין אם במחיר ובין אם בתיאור המוצר, ובמקרה של תקלה טכנית ו/או אחרת ו/או כוח עליון.
14. המטה ללוחמה בטרור מפרסם מעת לעת "אזהרות מסע" לישראלים הנוגעות ליעדים שונים בחו"ל. אזהרות אלה הנן בחזקת המלצה לישראלים שלא לבקר ביעדים הכלולים בהן, אולם בשום מקרה אינן מהוות איסור על אספקת שירותי תיירות הקשורים בהם. יודגש, כי לא תתקבל דרישה כלשהי לביטול הזמנה מקום בו פורסמה "אזהרת מסע" וכיו"ב.
15. איזי גו ממליצה ללקוחותיה לרכוש ביטוח נסיעה המכסה את מירב הכיסויים המקובלים
לרבות, ביטול מכל סיבה שהיא, הטסה רפואית ,נזקים שונים העלולים להיגרם במהלך הטיול ומכוסים במסגרת הפוליסה וכיו"ב והכול בהתאם למפורט בפוליסה.
וזאת כדי להימנע ממצבים בהם תנאי הביטול גבוהים ואו מכל סיבה אחרת. ללקוח האפשרות להחליט עצמאית באם רצונו לרכוש או לא ביטוח נסיעה.
איזי גו מאפשרת ללקוחות קישור ישיר לחברות הביטוח לצרכי רכישת פוליסות הביטוח כאמור. 
לחברת איזי גו אין אחראיות לפוליסות ביטוח ואו לטיפול בנושא זה.
16. דרכי ביטול ההזמנה מפורטים כאן.
 
ביטול במהלך תקופת הקורונה:
ביטול עסקה על ידי הלקוח:
1. ביטול עסקה יזום על ידי הלקוח במהלך תקופת הקורונה, יהא כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן וסד הזמנים הנקוב בו (בהתאם לאמור בס' 4 תחת הכותרת "דמי ביטול ושינוי").
2. חשש ממגפת הקורונה, לרבות התגברות התחלואה, חובת בידוד, חיוב בביצוע בדיקות קורונה ו/או כל סיבת ביטול אחרת הנגזרת מהתפשטות המגפה, אינה מהווה עילת ביטול עסקה עצמאית המזכה בהחזר כספי, וכל ביטול עסקה ייזום על ידי הלקוח ייבחן בהתאם לסד הזמנים הנקוב בחוק הגנת הצרכן (ובהתאם לס' 4 לעיל) ובהתאם לתנאי העסקה בלבד.
3. ביטול עסקה אשר אינו במסגרת סד הזמנים הקבוע בחוק הגנת הצרכן (14 ימים לאחר ביצוע העסקה ובלבד שנותרו 7 ימי עסקים עד למועד מתן השירות) יחויב בדמי ביטול בסך 70$ לאדם (למעט ביטול על ידי אזרח ותיק, אדם בעל מוגבלות או עולה חדש)
 
ביטול עסקה על ידי המוביל האווירי:
1.  בהתאם להוראות חוק שירותי תעופה (פיצוי בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה),  לקוח אשר טיסתו בוטלה על ידי המוביל האווירי, זכאי להחזר כספי מאת המוביל האווירי ובגין סך שווי העסקה. 
2. מובהר ללקוח כי הליך העברת הכספים לידי הלקוח, לרבות מועד הזיכוי ו/או שער המטבע הרלוונטי לפיו יתבצע הזיכוי הינו באחריות המוביל האווירי בלבד, ולאיזי גו אין כל אחריות בנושא.
3. מובהר כי האחריות להשבת הכספים נופלת לפתחה של חברת התעופה בלבד. 
 
בהתאם להוראות ס' 15 לחוק שירותי תעופה, איזי גו תפעל לסייע ללקוח לקבל את הכספים מאת חברות התעופה, אולם לא תהא הכתובת לכל טענה בדבר סך הזיכוי ו/או מועד הזיכוי מאת המוביל האווירי.
ביטוח:
1. לתשומת ליבך, עליך לדאוג לביטוח מתאים, מקיף ונרחב לפי צרכיך לרבות פוליסת ביטוח אישי, ביטוח רפואי, ביטוח נסיעה והטיסה ומטען.
2. יש לבצע את הזמנת הביטוח טרם מועד הנסיעה.
3. ככל שהלקוח בוחר על דעת עצמו שלא לבצע ביטוח, תחול האחריות הבלעדית לתוצאות על הלקוח.
 
נזקים וביטוח: 
1. איזי גו אינה אחראית לנזקי הנוסע לרבות נזקי גוף ו/או מטענו לרבות כל נזק ישיר לגוף או עקיף. כאמור לעיל, מומלץ ביותר לרכוש פוליסת ביטוח רפואית מקיפה לחו"ל, הכוללת ביטוח ביטול הזמנה, מטען וציוד אישי. 
2. איזי גו אינה נושאת באחריות בין במישרין ובין בעקיפין למחדלי ו/או מעשי ספקי ונותני השירותים בפועל זכותו של הנוסע לתבוע במישרין את נותני וספקי השירותים בפועל ו/ או חלקם. 
3. על הנוסע לצפות בעת ההזמנה כי באזורים מסוימים יתכנו נזקי טבע, מלחמה, מצב בטחוני מיוחד, שאינם באחריות איזי גו.
 
 
מחיר ואמצעי תשלום: 
1. כל המחירים המפורסמים באתר איזי גו הינם סופיים וכוללים מיסים והיטלים. 
2. המחירים באתר הינם להזמנות אינטרנטיות בלבד. לקוחותינו שמבקשים לקבל שירות וייעוץ טלפוני לסגירת ההזמנה יחויבו בדמי טיפול לנוסע וכפי שיפורט באתר.
3. איזי גו ממליצה ללקוחותיה לבצע הזמנות מלאות באתר האינטרנט שלה אשר הינו אתר מאובטח.
4. על הלקוח ליידע את איזי גו האם ישנם ילדים בהזמנה. ככל שקיימת הנחה לילדים היא תהיה כפופה לגיל כפי שיקבע על ידי כל ספק שירותים.
5. ככל שקיימת אי התאמה בין המחירים המפורטים באתר האינטרנט של איזי גו לבין המחירים במוקד ההזמנות, הרי שהמחיר במוקד ההזמנות הוא הקובע.
6. בכל מקרה בו תתקבל בקשה לתשלום ההזמנה על ידי מי שאינו אחד הנוסעים בהזמנה, התשלום יבוצע בהעברה בנקאית או במזומן בלבד.
7. התשלום הינו לפי שער המכירה להעברות והמחאות גבוה כפי שפורסם ע"י בנק בישראל ביום העסקים שקדם למועד התשלום, למעט בגין הזמנת שירותי תיירות המתבצעים במלואם בחו"ל, לרבות שירותי לינה, השכרת רכב ושיט שלא נרכשו במסגרת חבילה הכוללת גם כרטיסי טיסה, אשר לגביהם יחויב הלקוח לפי שער מזומנים גבוה כפי שפורסם על ידי בנק בישראל ביום העסקים שקדם למועד התשלום.
8. באתר איזיגו לא ניתן לסלוק כרטיסי אשראי זרים או כרטיסי אשראי ישראלים מחשבון דולרי או מטבע אחר שאינו שיקלי.
9. ניתן לשלם אוף-ליין במט"ח או בכרטיס אשראי חשבון דולרי בהעברה בנקאית או טלפונית. לפרטים יש לפנות ל service@easygo.co.il
 
מידע נאסף: 
1. אתר האינטרנט של איזי גו הינו אתר מאובטח בפרוטוקול מוצפן באמצעים מתקדמים ביותר. 
2. כאשר אתם מבצעים הזמנה באתר הנכם מצטרפים לאלפי לקוחות מרוצים שביצוע הזמנה מאובטחת באתר. 
3. איזי גו מרכזת  פרטים משימושכם באתר האינטרנט וזאת במטרה ללמוד על התנהגות הצרכנים ועל מנת לאפשר לכם ליהנות מהצעות הנופש המעניינות אתכם ביותר ואשר מתאימות לרצונותיכם. 
4. אתר האינטרנט של איזי גו משתמש באמצעי איסוף מידע שאינו מזהה אישית, דוגמת 'קוקיז' (Cookies) ואמצעים נוספים. 
5. השימוש במידע שנאסף יעשה אך ורק על מנת לבצע עבורכם את ההזמנות אותן ביקשתם ו/או על מנת להציע לכם הצעות דומות לשירותים ומוצרי תיירות בעתיד. 
 
 
חילוקי דעות : 
1. מוסכם ומוצהר כי הסמכות המקומית הבלעדית בכל מקרה בו תוגש תביעה כנגד איזי גו, תהה לבתי המשפט המוסמכים בעיר ת"א-יפו בלבד. 
 
אחריות:
1. איזי גו מזמינה בעבורך את שירותי הנסיעות מאת ספקי השירותים השונים, בהתאם לפרטים המפורטים בהזמנתך. 
2. איזי גו מתחייבת לבצע את ההזמנה במיומנות, למסור לספקי השירותים את המידע הרלוונטי לעסקה ולוודא התאמת ההזמנה למבוקש, ואולם לא תהיה אחראית לשיבושים ו/או תקלות בלתי צפויות ושאינן בשליטת סוכנות הנסיעות, אם וככל שיחולו אצל ספקי השירותים, אלא אם ידעה או היה עליה לדעת מראש על אותה תקלה או שיבוש של ממש. 
3. אחריות לגבי הובלה אווירית מוסדרת באמנות השונות, על פי חוק שירותי תעופה, חוק התובלה האווירית והדינים הקשורים בהם. 
4. זכותו של הנוסע לתבוע ישירות את ספקי השירותים כולם או חלקם בגין נזקים שנגרמו עקב מעשה מחדל של אותם ספקי השירותים. 
5. לקוח יקר חברת איזי גו מעמידה לרשותך כתובת מייל למקרים דחופים, כתובת המייל sos@easygo.co.il.
 
אם ישנן הערות שאינן ברורות ו/או הלקוח מבקש תרגום לאנגלית, במקרה מסוג זה יש לפנות למחלקת שירות לקוחות בטלפון 03-5720000.